Despre Noi
Agentia de turism “SIVA TRANS” , infiintata in anul 2003, se afla in centrul orasului Horezu, judetul Valcea, locul ideal unde poti primi informatii despre toate obiectivele turistice ale zonei si despre toate serviciile turistice oferite de catre agentia noastra.
Pe plan intern detinem o diversitate de excursii si trasee realizate atat in zona orasului Horezu, cat si in tara.
In ceea ce priveste activitatea pe plan extern, inca din primul an am realizat o buna colaborare cu numeroase agentii de turism din tara.
Speram ca in viitor serviciile oferite de agentia noastra sa satisfaca cu o si mai mare promptitudine cerintele clientilor/ turistilor nostri.
LICENTA TURISM NR. 836 din 25.01.2019
BREVET TURISM NR.12190 din 02.04.2007 PAVELESCU GABRIEL
POLITA DE ASIGURARE OMNIASIG SERIA I NR. 58687
valabilitate de la 07.01.2025 - 06.01.2026
privind rambursarea cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de catre turist, in cazul insolvabilitatii sau falimentului agentiei de turism.
Călătorii despre noi
30 Apr 2025 Anonim
|
I must say very excellent service with trained and professional drivers who look after the passengers and it was one of the pleasant journey and it is really worthy. thanks |
|
30 Apr 2025 Anonim
|
|
|
29 Apr 2025 Ciortu Liviu
|
|
|
29 Apr 2025 Anonim
|
|
|
28 Apr 2025 Anonim
|
5 stele |
|
28 Apr 2025 Anonim
|
Servicii excelente. Felicitări |
|
28 Apr 2025 Rodica Covaci
|
Un servicio excelente! |
|
28 Apr 2025 Anonim
|
|
|
28 Apr 2025 Anonim
|
|
|
27 Apr 2025 Cosmin marinoiu
|
|
|
27 Apr 2025 Giubega Ionel
|
Sunt foarte mulțumit! |
|
27 Apr 2025 Ghinescu Danut
|
|
|
27 Apr 2025 Anonim
|
Am stat pe unul din locurile din fata, de langa sofer, si a fost cam inghesuiala. Pe de alta parte, cursa a ajuns cu 20 de minute mai devreme. |
|
26 Apr 2025 Nicoleta
|
|
|
25 Apr 2025 Anonim
|
|
|
25 Apr 2025 Anonim
|
Bună ziua! Vreau sa povestesc experienta mea cu cei de la Normandia! Aveam plecarea la 10:30 ,biletele achitate online. La 10:05 eram la locul unde pleacă microbuzul,însă nu s a prezentat la parcare în tot acest timp. Am așteptat pana la 10:25 , după care am sunat la nr. De telefon de pe bilete . Evident ca doamnele de la call center au răspuns f greu și, când au răspuns, după ce le am explicat situația,au închis telefonul. De 2 ori s a întâmplat acest lucru. Menționez ca la restul apelurilor( peste 20) nu s au mai sinchisit sa răspundă. Nu mi au zis nimic,ascultau și apoi închideau în cele 2 dați când am reușit sa le prind la telefon. Pana la urma ,am reușit sa găsesc un alt nr de telefon,mi a răspuns o doamna de la ghișeu,I am explicat situația, a zis ca revine cu un telefon,dar acest lucru nu s a întâmplat. Am sunat eu după alte 7 minute și a zis ca urma sa ma sune o doamnă sa clarificam situația. În fine, n am plecat la ora de pe bilet( 10:30). Am plecat la 11 45 cu alta masina de la ei. Ideea e ca soferul plecase mult mai devreme decât trebuia ,nu se respecta programul și nici n a avut bunul simt sa ma sune ( o condiție a lor dacă nu se prezintă rezervările la masina) sa mi spună ca pleacă mai devreme. Menționez ca eram cu fetita de 5 ani și îmi luasem biletele online și achitate in același mod. Dezorganizare totala,nu voi mai călători cu Normandia! Mulțumesc! |
|
25 Apr 2025 Florentina Mogos
|
|
|
24 Apr 2025 Anonim
|
|
|
23 Apr 2025 Adriana Racoviceanu
|
|
|
23 Apr 2025 Mihaela Enculescu
|
|
|
23 Apr 2025 Daniel Vasile Bonciu
|
|
|
22 Apr 2025 Anonim
|
Lipsa de profesionalism în organizare/gestionarea curselor |
|
22 Apr 2025 Anonim
|
|
|
22 Apr 2025 Simona Mitaru
|
|
|
21 Apr 2025 Anonim
|
|